Жаровцева Т. Г. Підготовка фахівців дошкільної освіти до роботи з неблагополучними сім'ями: системний, подієвий, аксіологічний, рефлексивний підходи / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта. - 2006. - № 3/4. - С. 96-99. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Розглянуто методологічні підходи, на яких базується підготовка студентів до роботи з неблагополучними родинами та їх специфічний зміст у контексті розглянутої проблеми. Доведено, що дані методологічні підходи є теоретичною основою ефективної професійної підготовки фахівців дошкільної освіти для роботи з неблагополучними родинами. Рассмотрены методологические подходы, которые лежат в основе подготовки студентов к работе с неблагополучными семьями и их специфическое содержание в контексте рассмотренной проблемы. Доказано, что данные методологические подходы представляют собой теоретическую основу эффективной профессиональной подготовки специалистов дошкольного образования для работы с неблагополучными семьями. The article presents some methodological approaches which underlie preparation of students for work with unsuccessful families and their specific contents in a context of the considered problem. It is proved, that the given methodological approaches represent a theoretical basis of effective vocational training of experts of preschool education for work with unsuccessful families. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч491.09
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|