Ілляш С. Д. Психологічні особливості розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів: емпіричні аспекти / С. Д. Ілляш // Наука і освіта. - 2007. - № 6/7. - С. 16-19. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Розглянуто взаємозв'язок між саморозумінням та структурно-змістовими характеристиками "Я-концепції" осіб юнацького віку - майбутніх педагогів. Репрезентовано результати емпіричного дослідження, що свідчать про рівневий характер феномену саморозуміння. Рассмотрена взаимосвязь между самопониманием и структурно-содержательными характеристиками "Я-концепции" молодых людей - будущих педагогов. Репрезентированы результаты эмпирического исследования, которые свидетельствуют об уровневом характере феномена самопонимания. It is analysed interrelation between self-understanding and structural and content characteristics of "I-cincept" of youth-future teachers. The author presents some results of empirical research testifying the level character of the phenomenen of self-understanding. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю937.42
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|