Пономарьова В. К. Аналіз та модифікація тренінгових методик для дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку Я-концепції школярів / В. К. Пономарьова // Наука і освіта. - 2008. - № 7. - С. 134-137. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Обгрунтовано створення методик дослідження соціально-психологічних особливостей розвитку Я-концепції. Проаналізовано проблему конфлікту між різними образами "Я". Розглянуто існуючі методики та можливість їх модифікації для дослідження особливостей такого конфлікту та динаміки Я-концепції у шкільному віці. Розглянуто етапи створення програми тренінгів. Обосновано создание методик исследования социально-психологических особенностей развития Я-концепции. Проанализирована проблема конфликта между разными образами "Я". Рассмотрены существующие методики и возможность их модификации для исследования особенностей такого конфликта и динамики Я-концепции в школьном возрасте. Рассмотрены этапы создания программы тренингов. It is substantiates development of methods of investigating social and psychological features of formation of УI-conceptФ. It analyses the problem of conflict between different I-concepts; analyses some actual methods and the ways of their modification for researching peculiarities of such conflict and dynamics of I-concept at school age; considers stages of building up programs of training Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 с
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|