Haтoчій A. M. Гуманістична педагогіка В.О. Сухомлинського як основа проектування розвитку дитячої особистості / A. M. Haтoчій // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 118-121. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Обгрунтовано актуальність філософських і педагогічних засад педагогіки В. О. Сухомлинського в контексті сучасних проблем виховання дітей і молоді. Наведено компоненти гуманістичної педагогіки В. О. Сухомлинського, які покладені в основу моделювання розвитку особистості підлітка в умовах загальноосвітньої школи-інтернату: педагогічний гуманізм, емпатійне розуміння вихованців, співробітництво, діалогізм, особистісна позиція та здатність до творчого самовираження педагога. Обоснована актуальность философских и педагогических принципов педагогики В. А. Сухомлинского в контексте современных проблем воспитания детей и молодежи. Приведены компоненты гуманистической педагогики В. А. Сухомлинского, положенные в основу моделирования развития личности подростка в условиях общеобразовательной школы-интерната: педагогический гуманизм, эмпатийное понимание воспитанников, сотрудничество, диалогизм, личностная позиция и способность к творческому самовыражению педагога. The article is devoted to the problem of creating educative system in educational institute on the base of V.O. Suhomlynsky's humanistic ideas. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 д + Ч421.341
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|