Долинська Л. В. Діалогічність як умова ефективної педагогічної взаємодії викладача зі студентом / Л. В. Долинська, Г. Пількевич // Наука і освіта. - 2008. - № 3. - С. 143-145. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.У контексті проблеми підготовки майбутнього вчителя розглянуто роль викладача ВНЗ у цьому процесі та характер його спілкування зі студентами. Проаналізовано особливості діалогічної взаємодії в системі викладач - студент як умови особистісного професійного зростання майбутнього вчителя та підвищення педагогічної взаємодії майбутніх вчителів з учнями. В контексте проблемы подготовки будущего учителя рассмотрена роль преподавателя вуза и характер его общения со студентами. Проанализированы особенности диалогического взаимодействия в системе преподаватель - студент как условие личностного профессионального роста будущего учителя и повышение педагогического взаимодействия будущих учителей с учащимися. It is considered the role of university teacher and the character of his\her intercourse with students. It is analyzed peculiarities of dialogical co-operating in the system Уteacher - studentФ as a condition of personal professional growth and increasing effective pedagogical co-operating of future teacher with students Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч481.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|