Пономаренко И. Л. Исследование особенностей эмоционального выгорания у полезависимых/поленезависимых учителей / И. Л. Пономаренко // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 95-99. - Библиогр.: 8 назв. - рус.Розглянуто особистісні чинники емоційного вигоряння с точки зору психології когнітивних стилів. Проаналізовано особливості емоційного вигоряння контекстно-залежних та контекстно-незалежних вчителів. Доведено, що вигоряння більш притаманне вчителям з контекстно-залежним когнітивним стилем. Психологічні механізми, які сприяють соціальній адаптації контекстно-залежних осіб, за певних умов загострюють симптоми вигоряння: незадоволеність собою, психосоматичні порушення тощо. Рассмотрены личностные факторы эмоционального выгорания с точки зрения психологии когнитивных стилей. Проанализированы особенности эмоционального выгорания контекстно-зависимых и контекстно-независимых учителей. Доказано, что синдром эмоционального выгорания более характерен для учителей с контекстно-зависимым когнитивным стилем. Психологиеские механизмы, которые содействуют социальной адаптации контекстно-зависимых личностей, при определенных условиях обостряют симптомы выгорания: недовольство собой, психосоматические нарушения и т.д. It is demonstrated some personal factors of emotional burning-out in terms of the psychology of cognitive styles. Thus it is investigated on particularities of burnout of context-dependent and context-independent teachers. It is proved that emotional burning-out is more typical of context-dependent teachers. Thereby psychological mechanisms that favour social adapting of context-dependent persons determine increasing of burnout symptoms: dissatisfaction with oneself, psychomatic disorders etc. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ю940.91
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|