РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413025<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Олифирович Н. И. 
Основные подходы к изучению взаимоотношений в системе "педагог-психолог" / Н. И. Олифирович, О. Л. Белановский // Наука і освіта. - 2008. - № 3. - С. 220-225. - Библиогр.: 23 назв. - рус.

Проаналізовано основні підходи до вивчення взаємовідносин в системі "педагог - психолог". Наведено авторське розуміння ключових характеристик професійних взаємин практичного психолога з педагогами, показано їх психологічний сенс і особливості. Аналіз взаємин у системі "психолог - клієнт" здійснено на основі трикомпонентної моделі явищ міжособистісної взаємодії та уявлення про професійну компетентність психолога, що базуються на його автентичності, емпатичності, недирективності, а також принципах свободи, рівноправ'я, міжособистісного контакту в професійних взаєминах.

Проанализированы основные подходы к изучению взаимоотношений в системе "педагог-психолог". Предпринята попытка представить авторское понимание ключевых характеристик профессиональных взаимоотношений практического психолога с педагогами, показать их психологический смысл и психологические особенности. Анализ взаимоотношений в системе "педагог-психолог" проведен на основе трехкомпонентной модели явлений межличностного взаимодействия и представления о профессиональной компетентности психолога, базирующихся на его аутентичности, эмпатичности и недирективности, а также принципах свободы, равноправия, межличностного контакта в профессиональных взаимоотношениях.

It is presented some basic approaches to studying interrelations in the system Уteacher - psychologistФ. It is demonstrated the authorТs idea of key characteristics of professional interrelation of practical psychologist and teachrts, showed their peychological sense and asertains their psychological features. Interrelations in the system Уpsychologist - clientФ are described regarding a three-component model of interpersonal interaction and psychologistТs idea of professional competence, based on its authenticity, empathy and non-direction, as well as principles of freedom, equality, interpersonal contact in professional interrelations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 п + Ю949.244

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського