РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413061<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шролик Г. П. 
Підготовка майбутніх учителів до педагогічної взаємодії з учнями як необхідна складова професійної компетентності педагогів / Г. П. Шролик // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 123-126. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто нові завдання, продиктовані сучасними реаліями та новими підходами в наданні вищої освіти, що стоять перед спеціалістами з підготовки педагогічних кадрів. Зазначено, що головним пріоритетом ефективності навчального процесу є перехід до суб'єкт-суб'єктної взаємодії вчителя та учня. Наведено трактування та структуру категорії "педагогічна взаємодія". Внесено пропозиції щодо оптимізації підготовки майбутніх вчителів до педагогічної взаємодії. Акцентовано увагу на співвідношенні набутих знань, умінь і навичок із реальною соціальною, політичною та економічною ситуацією, що вимагає від молодих спеціалістів мобільності, активності, уміння адаптуватися та переорієнтовуватися в залежності від ситуації.

Рассмотрено новые задачи, продиктованные современными реалиями и новыми подходами в получении высшего образования, стоящие перед специалистами по подготовке педагогических кадров. Отмечено, что главным приоритетом эффективности учебного процесса является переход к субъект-субъектному взаимодействию учителя и ученика. Дано трактование и структура категории "педагогическое взаимодействие". Внесены предложения отностительно оптимизации подготовки будущих учителей к педагогическому взаимодействию. Акцентировано внимание на соотношении приобретенных знаний, умений и навыков с реальной социальной, политической и экономической ситуацией, которая требует от молодых специалистов мобильности, активности, умения адаптироваться и переориентироваться в зависимости от ситуации.

New tasks, dictated modern realities and new approaches in the receipt of higher education, standings before specialists on training of pedagogical personnel's, are considered. It is marked that main priority of efficiency of educational process is passing to субъект-субъектному co-operation of teacher and student. Treatment and structure of category is resulted "pedagogical co-operation". Suggestions of relatively optimization of preparation of future teachers are borne to pedagogical co-operation. Attention is accented on correlation of the purchased knowledge's, abilities and skills with the real social, political and economic situation, which requires from young specialists mobility, activity, ability to adapt oneself and переориентироваться depending on a situation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського