Зінченко Л. М. Становлення Я-образу старшокласника як умова успішної взаємодії в системі "вчитель - учні" / Л. М. Зінченко, В. М. Грищенко // Наука і освіта. - 2008. - № 3. - С. 173-177. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.Розглянуто проблему становлення Я-образу у старшокласника як умову успішної взаємодії в системі "вчитель - учень". Структуру Я-образу проаналізовано комплексно як систему когнітивних оцінних і поведінкових характеристик на основі вивчення самооцінок і анкетування. Проведено кількісний і якісний аналіз самоописів і самооцінок Я-образу старшокласника, що і стало основою для розробки психокоректувальної програми. Рассмотрена проблема становления Я-образа старшеклассника как условие успешного взаимодействия в системе "учитель - ученик". Структура Я-образа проанализирована комплексно как система когнитивных оценочных и поведенческих характеристик на основе изучения самооценок и анкетирования. Проведенный количественный и качественный анализ самоописаний и самооценок дал возможность определить сформированность и наполненность Я-образа у старшеклассника, что и стало основой для разработки психокоррекционной программы. It is analyzed the problem of I-image development as a condition of successful co-operating in Сteacher - studentТ system. The structure of I-image is being analyzed as a system of cognitive and behavior characteristics based on self- estimation and questionnaires. The qualitative and quantative are analysed of self- description and self-estimation enabled distinguishing levels of development and contents of senior pupilТs I-image which put the base for working out a psychocorrection program Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2-734 + Ю984.030.2-994
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|