Колос А. А. Сутність особистісно-орієнтованого навчання - перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти / А. А. Колос // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 147-151. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто психолого-педагогічне дослідження, здійснене адміністрацією Одеського навчально-виховного комплексу (ОНВК) "Надія", в якому взяли участь старшокласники. Доведено, що для того, щоб відбувся перехід від масово-репродуктивної до індивідуально-творчої освіти необхідно його психологічно супроводжувати та визначати послідовність педагогічних дій, що припускає комплексний метод, який включає адаптацію навчальних засобів до характеру дитини, залучення його в педагогічні та життєві події, відкриття для діалогу, творчості, саморозвитку. Рассмотрено психолого-педагогическое исследование, проведенное администрацией Одесского учебно-воспитательного комплекса "Надежда", в котором принимали участие старшеклассники. Доказано, что для перехода от массово-репродуктивного к индивидуально-творческому образованию необходимо психологическое сопровождение и определение последовательности действий, что включает адаптацию средств обучения к характеру ребенка, привлечение его к педагогическим и жизненным ситуациям, открытия для диалога, творчества и саморазвития. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.223.7 + Ю984.030.2-7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|