РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413177<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Форостян О. І. 
Фізичне виховання в системі соціальної адаптації дітей із сенсорними порушеннями в українській дефектології / О. І. Форостян // Наука і освіта. - 2008. - № 4/5. - С. 191-195. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Зазначено, що одним із пріоритетних напрямів соціальної політики сьогодення є проведення комплексних заходів щодо соціалізації людей з особливими освітніми потребами та залучення їх до активного життя. Розглянуто результати експериментально-педагогічного дослідження проблем корекції, реабілітації та соціальної інтеграції дітей з обмеженими фізичними можливостями засобами адаптивного фізичного виховання. Подано методичні вказівки для дефектолoгів, вчителів спеціальних шкіл щодо систематичних занять фізичними вправами, які сприяють координації рухів, розвитку фізичних здібностей, вихованню морально-вольових якостей, соціалізації та інтеграції в суспільство.

Отмечено, что одним из приоритетных направлений социальной политики современности является проведение комплексных мероприятий относительно социализации людей с особыми образовательными потребностями и привлечение их к активной жизни. Рассмотрены результаты экспериментально-педагогического исследования проблем коррекции, реабилитации и социальной интеграции детей с ограниченными физическими возможностями способами адаптированного физического воспитания. Даны методические указания, адресованные дефектологам, учителям специальных школ относительно систематических занятий физическими упражнениями, которые содействуют координации движений, развитию физических способностей, воспитанию морально-волевых качеств, социализации и интеграции в общество.

One of priority directions of social policy contemporaneity is a lead through of complex measures in relation to socialization of people with the special educational necessities and bringing in them to active life. The results of experimentally-pedagogical research are considered in the decision of problem of correction, rehabilitation and social integration of children with the limited physical possibilities the methods of the adapted physical education. The methodical pointing, addressed teachers of the special schools in relation to systematic employments by physical exercises, which assist co-ordination of motions, development of physical capabilities, education of morally-volitional qualities, socialization and integration in society, is given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського