Семенова А. Характеристика продуктивної моделі рефлексії як механізма зміни особистісно-професійної парадигми / А. Семенова // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 198-202. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Охарактеризовано продуктивну модель рефлексії як механізм зміни особистісно-професійної парадигми. Пізнавальні бар'єри розглянуто як можливі "розриви" між знаннями та навичками, що проявляються під час вирішення педагогічних ситуацій. Охарактеризована продуктивная модель рефлексии как механизм изменения личностно-профессиональной парадигмы. Познавательные барьеры рассмотрены как проявляющиеся при решении педагогических ситуаций возможные "разрывы" между знаниями и навыками. It is characterised the productive model of reflection as a mechanism if changing personal and professional paradigm. It is considered cognitive barriers to be possible disparity between knowledge and skills which emerge when solving pedagogical situations. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|