Ікуніна З. І. Шляхи індивідуалізації уявлень у дітей старшого дошкільного віку / З. І. Ікуніна // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 239-243. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Проаналізовано принципи, психолого-педагогічні передумови індивідуалізації процесу формування математичних уявлень у дітей старшого дошкільного віку (на матеріалі навчання вимірювальної діяльності). Презентовано модель навчання вимірювальної діяльності старших дошкільників. Проанализированы принципы, психолого-педагогические условия индивидуализации процесса формирования математических представлений у детей старшего школьного возраста (на материале измерительной деятельности). Представлена модель обучения измерительной деятельности старших дошкольников. It is analysed some principles, psychological and pedagogical terms of individualization in forming mathematical concepts of children of senior preschool age (via the material of measuring activity), and presents the model of teaching measuring activity to senior preschoolers. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.383
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|