РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413196<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Петрук А. П. 
Авторитет викладача вищого навчального закладу як підгрунтя забезпечення якості освіти студентів / А. П. Петрук, О. М. Петрук // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 142-145. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито основні складові поняття авторитету викладача та впливу його на якість освіти студентів. Зазначено, що авторитет викладача є результатом розвитку предметних педагогічних знань, вмінь, навичок (знання предмета); комунікативних педагогічних знань, вмінь, навичок (знання студентів та колег); гностичних (знання себе та вміння корегувати свою поведінку. Досліджено ставлення студентів до діяльності викладача ВНЗ, зокрема до його професійних якостей та педагогічних здібностей. Охарактеризовано наступні якості, які сприяють розвитку авторитету викладача: комунікативну компетентність, перцептивну здібність, гуманістичну спрямованість, громадську відповідальність, соціальну активність. Виокремлено неетичні, заборонені прийоми піднесення авторитету викладача вузу. Висловлено впевненість, що лише тоді, коли ставлення педагога до студента буде ставленням як до особистості, до ймовірного колеги у майбутньому, можливе піднесення його на належний щабель, і стане найкращим стимулом у здобутті знань, опануванні вмінь та навичок студентами.

Раскрыты основные составляющие понятия авторитета преподавателя и влияния его на качество образования студентов. Отмечено, что авторитет преподавателя является результатом развития предметных педагогических знаний, умений, навыков (знание предмета); коммуникативных педагогических знаний, умений, навыков (знание студентов и коллег); гностических (знание себя и умение корректировать свое поведение). Как результат исследования представлены отношения студентов к деятельности преподавателя вуза, в частности к его профессиональным качествам и педагогическим способностям. Охарактеризованы следующие качества, которые способствуют развитию авторитета преподавателя: коммуникативная компетентность, перцептивная способность, гуманистическая направленность, общественная ответственность, социальная активность. Выделены неэтичные, запрещенные приемы поднятия авторитета преподавателя вуза. Высказана уверенность, что лишь тогда, когда отношение педагога к студенту будет отношением как к личности, к вероятному коллеге в будущем, возможен подъем его на надлежащую ступень, а также станет лучшим стимулом в получении знаний, овладении умений и навыков студентами.

The principles constituting the concept of teacher authority and its influence on the quality of education students. Noted that the authority of teachers is a result of the development of subject teaching knowledge, skills (knowledge of the subject); communicative pedagogical knowledge, skills (knowledge of students and colleagues) Gnostic (knowledge of self and ability to adjust their behavior). As a result of the study are students' attitudes to the activities of university teachers, in particular to his professional skills and teaching abilities. Characterized by the following qualities, which promote the authority of the teacher: communicative competence, perceptual ability, humanistic, social responsibility, social activity. Marked with unethical, illegal practices raise the prestige of the university teacher. Expressed confidence that only when the ratio of teacher to student ratio will be as an individual, to the likely counterpart in the future, can lift it at an appropriate stage, and willbe the best incentive in acquiring knowledge, mastering skills of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського