РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413208<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гура Т. Є. 
Активізація професійної миследіяльності майбутніх психологів засобами ігрового моделювання / Т. Є. Гура // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 168-172. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено психологічні можливості ігрового моделювання щодо активізації професійної миследіяльності психологів. Проведено аналіз основних положень теорії та практики ігрового моделювання, висвітлено механізми активізації професійної миследіяльності психологів засобами професійної гри. Охарактеризовано значення навчально-педагогічних ігор у процесі підготовки у ВНЗ. Акцентовано на перевагах навчально-педагогічних ігор, чим є їх наближеність до умов реальної діяльності та можливість для студентів не тільки знайти рішення певної задачі, але і відчути результат прийнятого рішення. Зроблено висновок, що впровадження у процес професійної підготовки психологів організаційно-діяльнісних ігор є необхідною умовою успішного розвитку в них професійного мислення.

Определены психологические возможности игрового моделирования по активизации профессиональной мыследеятельности психологов. Осуществлен анализ основных положений теории и практики игрового моделирования, очерчены механизмы активизации профессиональной мыследеятельности психологов средствами профессиональной игры. Охарактеризовано значение учебно-педагогических игр в процессе подготовки в ВУЗ. Отмечены преимущества учебно-педагогических игр, чем является их приближенность к условиям реальной деятельности и возможность для студентов не только найти решение определенной задачи, но и почувствовать результат принятого решения. Сделан вывод, что внедрение в процесс профессиональной подготовки психологов организационно-деятельностных игр является необходимым условием успешного развития у них профессионального мышления.

It's identified psychological game simulation capabilities to enhance the mental activity of professional psychologists. The analysis of the basic tenets of the theory and practice of game simulation outlines the mechanisms for enhancing professional psychologists, mental activity by means of the professional game. It's characterized by the value of learning and teaching of games in the process of preparation in high school. The advantages of learning and teaching games, what is their proximity to real activity and opportunity for students to not only find a solution to a problem, but also to feel the result of the decision. Concluded that the introduction of the training of psychologists, organizational and activity-related games is a prerequisite for successful development in their professional thinking.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р31 + Ю935.131 с36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського