Серьожникова Р. К. Актуалізація творчого потенціалу особистості як результат суб'єктної активності майбутнього викладача / Р. К. Серьожникова // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 119-123. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Визначено сутність і системоутворювальну роль суб'єктності у творчому професійному потенціалу як якості особистості в контексті підготовки студентів магістратури до педагогічної діяльності через осмислення поняття "професійна самоактуалізація", якісними характеристиками якої є: усвідомлення, переосмислення, активність. Розглянуто суб'єктність як сукупність відповідних суб'єктних механізмів психічної активності: самозапитування, самооцінювання, самопокладання, самопотенціювання, самовизначення, самоактуалізації як потенціалу особистсості, від розкриття якого залежить шлях до професійної майстерності. Професійна підготовка інтерпретується як самостановлення студента, в динаміці якого виокремлено три фази: передстановлення, самостановлення, співстановлення, реалізація можливостей індивіда в професійно-педагогічній діяльності та суб'єктної активності. Вміщено схему структури професійної самоактуалізації майбутнього викладача. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч489.511.328
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|