РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413251<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гулай О. І. 
Викладач вищої школи в контексті компетентнісного підходу / О. І. Гулай // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 71-73. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито зміст професійної компетентності викладача вищої школи. Визначено суть педагогічної діяльності викладача як організатора навчального процесу. Наведено три вагомі ролі викладача за мірою педагогічного втручання у процес навчання студентів - науковий просвітитель, наставник, фасилітатор. Окреслено компоненти професійної усталеності викладача - мотиваційний, емоційний, особистісний та професійно-педагогічний. З'ясовано, що високий рівень розвитку професійних, особистісно-ділових і ціннісних орієнтацій визначає наявність професійної компетентності викладача вищої школи.

Раскрыто содержание профессиональной компетентности преподавателя высшей школы. Определена суть педагогической деятельности преподавателя как организатора учебного процесса. Приведены три основные роли преподавателя относительно меры педагогического вмешательства в процесс обучения студентов - научный просветитель, наставник, фасилитатор. Очерчены компоненты профессиональной устойчивости преподавателя - мотивационный, эмоциональный, личностный и профессионально-педагогический. Выяснено, что высокий уровень развития профессиональных, личностно-деловых и ценностных ориентаций определяют наличие профессиональной компетентности преподавателя высшей школы.

It's disclosure of professional competence of teachers of high school. It's defined the essence of teaching by the teacher as the organizer of the educational process. Are the three main role of the teacher with respect to pedagogical intervention in the education of students - the scientific educator, mentor, facilitator. Outlines the components of the sustainability of teacher training - motivational, emotional, personal and vocational teaching. Found that the high level of professional, personal and business and values determine the presence of professional competence of teachers of high school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського