РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413270<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Сафонова Н. В. 
Відродження освітнього Руху в Україні у 20-х роках ХХ століття / Н. В. Сафонова // Наука і освіта. - 2009. - № 3. - С. 71-74. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Детально розглянуто розвиток освіти в Україні в 1920-ті роки, який сягав високого щабля відродження, перебудови й організації. Акцентовано увагу на тому, що, незважаючи на відсутність чітких планів і програм щодо системи освіти, самовіддана, патріотична сміливо новаторська діяльність плеяди відомих педагогів і інших діячів освіти в цей період історії підняла та відродила національну свідомість, національну школу та культуру. Розкрито й охарактеризовано сутність історичних інноваційних методів відродження процесу освіти на підставі об'єктивного аналізу педагогічної спадщини педагогів-новаторів 1920-х років з метою їх поглибленого розгляду та впровадження їх інноваційних ідей у сучасну шкільну практику.

Детально рассмотрено развитие образования в Украине в 1920-ые годы, которое достигало высокой ступени возрождения, перестройки и организации. Сосредоточено внимание на том, что, невзирая на отсутствие четких планов и программ относительно системы образования, самоотверженная, патриотическая, смело новаторская деятельность плеяды известных педагогов и других деятелей образования в этот период истории подняла и возродила национальное сознание, национальную школу и культуру. Раскрыта и охарактеризована сущность исторических инновационных методов возрождения процесса образования на основе объективного анализа педагогического наследия педагогов-новаторов 1920-х годов с целью их углубленного рассмотрения и внедрения их инновационных идей в современную школьную практику.

The article proves the idea that Ukrainian education in the 20's was at a high stage of its revival, reconstruction and organization. Though there were no clear educational plans and programmes, self-denying, patriotic, radically innovatory activity of the Plead of famous contemporary pedagogues and other figures of education raised and revived national consciousness, national school a culture. Objective analysis of heritage of pedagogues-innovators of the 20's of the XX century enables specifying the essence of historical innovatory methods of reviving education. Profound analysis of their innovatory ideas gives data to be used in modern school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)61

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського