РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413274<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Хмель Н. Д. 
Влияние СМИ на воспитание толерантности подрастающего человека / Н. Д. Хмель, А. Д. Шараф // Наука і освіта. - 2010. - № 1. - С. 83-89. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Сделан теоретический анализ состояния проблемы психологического информационного воздействия через СМИ на подструктуру направленности личности младшего школьника. Сосредоточено внимание на проблеме формирования толерантности как психофизиологической устойчивости личности. Выделены составляющие, которые делают толерантность качеством, приносящем успех и хорошие взаимоотношения. Посредством анкетирования диагностировано состояние проблемы воспитания толерантности у подрастающего человека через СМИ. Освещены результаты исследования состояния проблемы отношения учителей к медиаобразованию школьников и воспитанию их в духе толерантности. Акцентировано внимание на то, что, несмотря на поддержку большинством педагогов задач развития критического мышления аудитории на материале медиакультуры, ими существенно завышается важность медиаобразовательных занятий и, наоборот, принижается значимость развития демократического мышления учащихся, их знаний о теории и истории медиа/медиакультуры. Констатировано, что только после чтения медиаобразовательных спецкурсов студентам всех педагогических вузов, в школу придут медиаграмотные учителя, которые повлияют на медиаобразовательный процесс, а также на воспитание детей в духе толерантности.

Проаналізовано стан проблеми психологічного інформаційного впливу через ЗМІ на підструктуру спрямованості особистості молодшого школяра. Зосереджено увагу на проблемі формування толерантності як психофізіологічної стійкості особистості. Виокремлено складові, які роблять толерантність якістю, що приносить успіх і хороші взаємини. За допомогою анкетування діагностовано стан проблеми виховання толерантності у підростаючої людини через ЗМІ. Висвітлено результати дослідження стану проблеми ставлення вчителів до медіаосвіти школярів і виховання їх в дусі толерантності. Акцентовано увагу на те, що, незважаючи на підтримку більшістю педагогів завдань розвитку критичного мислення аудиторії на матеріалі медіакультури, ними істотно завищується важливість медіаосвітніх занять і, навпаки, принижується значущість розвитку демократичного мислення учнів, їх знань про теорію та історію медіа/медіакультури. Констатовано, що тільки після читання медіаосвітніх спецкурсів студентам усіх педагогічних вузів, до школи прийдуть медіаграмотні вчителі, які вплинуть на медіаосвітній процес, а також на виховання дітей у дусі толерантності.

Made a theoretical analysis of the psychological problems of information to influence through the media focus on the substructure of personality of students. Focusing on the issue of tolerance formation as psychophysiological stability of personality.Authors distinguish a list of "ingredients" that make the quality of tolerance that bring success and good relationships. Through questioning diagnosed state of the development of tolerance among young people through the media. Deals with the results of research of the problem of teachers' attitudes to media education of pupils and educating them in a spirit of tolerance. The attention to the fact that, despite the support of a majority of teacher development objectives of the critical thinking of the audience on the material of media culture, they have greatly overestimated the importance of "safety" problems of media education classes and, conversely, played down the significance of the development of democratic thinking of students, their knowledge of theory and history of media / media culture. It was found that only after reading media education of special courses for students of all educational institutions, school teachers come media literate, which will affect the media education, as well as to raise their children in a spirit of tolerance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.49 + Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського