РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413284<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Стовба Н. І. 
Вплив когнітивно-стильових особливостей учня на розуміння тексту / Н. І. Стовба // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 266-270. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему розуміння тексту молодшими школярами з різним когнітивним стилем. За участю 30-ти учнів 3-го класу міської загальноосвітньої школи виявлено взаємозв'язок між когнітивним стилем та процесом розуміння тексту на підставі вимірювання параметрів когнітивного стиля: полезалежності-поленезалежності, аналітичності-синтетичності, рефлективності-імпульсивності. Виявлено статистично значущий взаємозв'язок між обсягом одержаної школярами інформації та параметром когнітивного стилю "аналітичність-синтетичність". Встановлено, що більшість дітей молодшого шкільного віку мають полезалежний-синтетично-рефлексивний або полезалежний рефлексивно-змішаний тип мислення. Це свідчить про те, що молодші школярі більше довіряють наочним враженням, можуть бути як синтетиками, так і аналітиками та мають сповільнений темп прийняття рішення.

Обсуждена проблема понимания текста младшими школьниками с разным когнитивным стилем. С участием 30-ти учеников 3-го класса городской общеобразовательной школы выявлена взаимосвязь между когнитивным стилем и процессом понимания текста на основе измерения параметров когнитивного стиля: полезависимость-поленезависимость, аналитичности-синтетичности, рефлективности-импульсивности. Выявлено статистически значимую взаимосвязь между объемом полученной школьниками информации и параметром когнитивного стиля "аналитичность-синтетичность". Установлено, что большинство детей младшего школьного возраста имеют полезависимый-синтетически-рефлексивный или полезависимый рефлексивно-смешанный тип мышления. Это свидетельствует о том, что младшие школьники больше доверяют наглядным впечатлениям, могут быть как синтетиками, так и аналитиками и имеют замедленный темп принятия решения.

The problem of text comprehension primary school children with different cognitive styles. With the participation of 30 students third grade public school identified the relationship between cognitive style and the process of understanding the text based on the measurement of cognitive style: field dependence-poleindependence, analytic-synthetical, reflectivity-impulsivity. A statistically significant correlation between the amount received by students of information and the parameter of cognitive style "analytic-synthetic". Found that most primary school children have field dependence-synthetically-reflexive or reflexive field dependence-mixed type of thinking. This suggests that younger students have more confidence in a clear impression can be both synthetic and analysts and have a slow rate decision.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 + Ю983.513.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського