РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413296<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Меліхова І. О. 
Вплив упевненості та невпевненості на самооцінку і мотивацію досягнення успіху молодших школярів / І. О. Меліхова // Наука і освіта. - 2010. - № 9. - С. 97-101. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено дослідження впливу упевненості та невпевненості на самооцінку серед 89-ти учнів III класів (м. Одеса). Відзначено, що діти, орієнтовані на досягнення успіху, здатні точніше оцінювати свої можливості, а орієнтовані на невдачі, навпаки, ігнорують об'єктивну інформацію про свої здібності, мають неадекватну самооцінку, нереалістичний рівень зазіхань. З'ясовано, що прямої кореляції між силою мотиву досягнення успіху та величиною мотиву уникнення невдач немає, тому що, крім величини та характеру мотиву прагнення до успіхів, успіх у навчальній діяльності залежить від складності завдань, від досягнень або невдач у минулому. Визначено ступені розвитку невпевненості (надмірна вимогливість, відчуття нікчемності, передбачення своєї невдачі, хвороблива самокритика, уникання успіху тощо). Виявлено, що більшість (69 %) досліджуваних характеризується високим рівнем, друге місце (17 %) займають учні з низьким рівнем упевненості, найменше учнів (14 %) із середнім рівнем упевненості.

Представлено исследование влияния уверенности и неуверенности на самооценку среди 89-ти учеников III классов (г. Одесса). Отмечено, что дети, ориентированные на достижение успеха, способны точнее оценивать свои возможности, а ориентированные на неудачи, напротив, игнорируют объективную информацию о своих способностях, имеют неадекватную самооценку, нереалистичный уровень притязаний. Выяснено, что прямой корреляции между силой мотива достижения успеха и величиной мотива избегания неудач нет, потому что, кроме величины и характера мотива стремления к успехам, успех в учебной деятельности зависит от сложности задач, от достижений или неудач в прошлом. Определены ступени развития неуверенности (чрезмерная требовательность, чувство никчемности, предвидение своей неудачи, болезненная самокритика, избегание успеха т.п.). Выявлено, что большинство (69 %) исследуемых характеризуется высокой степенью уверенности, второе место (17 %) занимают учащиеся с низким уровнем, меньше всего учеников (14 %) со средним уровнем уверенности.

The article presents research held among junior schoolchildren. Obtained results show that there is intercommunication between self-appraisal, motivation of achieving success, confidence and unconfidence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.1 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського