РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413324<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чернявська Т. П. 
Диференціація комунікативних установок бізнесменів / Т. П. Чернявська // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 73-78. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Вивчено комунікативні установки суб'єктів бізнес-діяльності, розроблено психологічний інструментарій, який дозволить бізнесменам досягти комунікативної переваги у бізнес-діяльності. Емпірично виявлено і проаналізовано особливості комунікативних установок власників бізнесу, топ-менеджерів і менеджерів середньої ланки підприємств. Розроблено найбільш доцільну методику формування і розвитку ефективних комунікативних установок бізнесменів, що сприяють їх успішності в бізнесі. Емпіричне дослідження комунікативних установок бізнесменів показало відмінності їх проявів у власників виробничих підприємств у порівнянні з менеджерами, виявило професійно важливі якості, що сприяють успішності суб'єктів у бізнес-діяльності. Результати досліджень можуть бути використані під час розробки методик оцінювання, консультування та тренінгової підготовки бізнесменів.

Изучены коммуникативные установки субъектов бизнес-деятельности, разработан психологический инструментарий, который позволит бизнесменам достичь коммуникативного преимущества в бизнес-деятельности. Эмпирически выявлены и проанализированы особенности коммуникативных установок собственников бизнеса, топ-менеджеров и менеджеров среднего звена предприятий. Разработана наиболее целесообразная методика формирования и развития эффективных коммуникативных установок бизнесменов, способствующая их успешности в бизнесе. Эмпирическое исследование коммуникативных установок бизнесменов показало различия их проявлений у владельцев производственных предприятий по сравнению с менеджерами, выявило профессионально важные качества, способствующие успешности субъектов в бизнес-деятельности. Результаты исследований могут быть использованы при разработке методик оценки, консультирования и тренинговой подготовки бизнесменов.

Studied the communication setup of subjects of business activity, develop psychological tools that will enable businesses to achieve the communicative benefits of business activity. Empirically identified and analyzed the characteristics of communicative systems of business owners, executives and middle managers of enterprises. It's developed the most expedient method of forming and developing effective communication systems business, contributing to their success in business. Empirical study of communicative settings businessmen showed their different manifestations of the owners of industrial enterprises, compared with managers revealed professionally important qualities that contribute to the success of subjects in business activity. The researchresults can be used to develop assessment methodologies, consulting and training business training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953 + Ю949.242 + У9(4УКР)290-212.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського