РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413336<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Алексєєва І. 
До питання про компонентно-структурний аналіз педагогічного розуміння / І. Алексєєва // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 58-60. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність педагогічного розуміння (ПР) і розглянуто його структурні компоненти. Зазначено, що проблема розуміння розглядається багатьма науками, проте єдиного загальнонаукового визначення розуміння поки не склалося, але найчастіше процес розуміння пов'язують із осмисленням, тобто виявленням того, що має для людини який-небудь сенс. Виділено й описано компоненти структури ПР (соціальний, рефлексивний, смисловий, особистісний). Проаналізовано педагогічну діяльність студентів-практикантів Інституту мистецтв у школі, у результаті чого зроблено висновок, що 65 % студентів зазнають значних труднощів у разі інтерпретації та розуміння музичного твору, що їх професійний рівень показав невисоку мотивацію самовдосконалення, тому педагогічним ВНЗ необхідно проводити цілеспрямовану роботу в даному аспекті педагогічної освіти.

Обоснована необходимость педагогического понимания (ПП) и рассмотрены его структурные компоненты. Отмечено, что проблема понимания рассматривается многими науками, однако единого общенаучного определения понимания пока что не сложилось, но чаще всего процесс понимания связывают с осмыслением, т.е. выявлением того, что имеет для человека какой-либо cмысл. Выделены и описаны компоненты структуры ПП (социальный, рефлексивный, смысловой, личностный). Проанализирована педагогическая деятельность студентов-практикантов Института искусств в школе, в результате чего сделан вывод, что 65 % студентов имеют значительные трудности при интерпретации и понимании музыкального произведения, что их профессиональный уровень показал невысокую мотивацию самосовершенствования, поэтому педагогическим вузам необходимо проводить целенаправленную работу в данном аспекте педагогического образования.

The necessity of pedagogical understanding (PU) and examined its structural components. It is noted that the problem of understanding is considered by many sciences, but a common definition of general scientific understanding has not yet happened, butmore often the process of understanding associated with the reflection, ie identifying what has to man a liter. meaning. Isolated and described the components of the structure of the PU (social, reflective, meaningful, personal). We analyzed the activities of student-teacher trainees of the Institute of the Arts at the school, resulting in the conclusion that 65% of students have significant difficulties in the interpretation and understanding of the musical piece that they showed a low professional level of self motivation, so the pedagogical universities need to target in this aspect teacher education. It was stressed that the formation processes of cognition and understanding are of some value associated with a full and holistic development of personality, which is necessary for future teachers to create an appropriate environment


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.443

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського