РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413357<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чебакін О. 
Дослідження оперативного мислення в процесі розв'язання комп'ютерних задач студентами / О. Чебакін, І. Бідна, Г. Бідний // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 44-50. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено особливості вираженості оперативного мислення в студентів-гуманітаріїв у процесі розв'язання комп'ютерних задач. Уточнено зміст поняття "оперативне мислення", розкрито його структуру. Досліджено вприв комп'ютерних технологій на розумову сферу студентів, який обумовлюється специфікою комп'ютерних задач і умовами їх розв'язання, визначено ключові моменти змісту комп'ютерної задачі. Розроблено комплекс експериментальних комп'ютерних задач для дослідження оперативного мислення в студентів-гуманітаріїв у навчально-професійній діяльності. Установлено взаємозв'язків між різними рівнями оперативного мислення та його когнітивним, операціональним та індивідуально-особистісним компонентами. Проаналізовано ефективність використання комп'ютерних задач у формуванні основ операційного мислення в студентів гуманітарних спеціальностей. Виявлено, що запропонована система комп'ютерних задач може виступати не лише як певна психолого-педагогічна технологія, але й як інструмент його діагностики на різних етапах навчально-професійної діяльності студентів.

Исследованы особенности выраженности оперативного мышления у студентов-гуманитариев в процессе решения компьютерных задач. Уточнено содержание понятия "оперативное мышление", раскрыта его структура. Исследовано влияние компьютерных технологий на умственную сферу студентов, которое обуславливается спецификой компьютерных задач и условиями их решения, определены ключевые моменты содержания компьютерной задачи. Разработан комплекс экспериментальных компьютерных задач для исследования оперативного мышления у студентов-гуманитариев в наставительно-профессиональной деятельности. Установлены взаимосвязи между разными уровнями оперативного мышления и его когнитивным, операциональным и индивидуально-личностными компонентами. Проанализирована эффективность использования компьютерных задач в формировании основ операционного мышления у студентов гуманитарных специальностей. Выявлено, что предложенная система компьютерных задач может выступать не только как определенная психолого-педагогическая технология, но и как инструмент его диагностики на разных этапах наставительно-профессиональной деятельности студентов.

The work investigates peculiarities of intensity of the Humanities studentsТ operative thinking in the process of doing computer tasks. It specifies the essence of the notion Уoperative thinkingФ, reveals its structure. The authors investigate influence of computer technologies on studentsТ mental sphere; this influence is stipulated by specificity of computer tasks and conditions of their doing; ascertain some key moments of a computer task; elaborate a complex of experimental computer tasks for examining operative thinking of the Humanities students in educative and professional activity. The article demonstrates interrelation between levels of operative thinking and its cognitive, operational and individual personal components. It analyzed efficacy of using computer tasks in forming bases of operational thinking of the Humanities students. It is established that the suggested system of computer tasks can be considered not only a certain psychological and pedagogic technology, but an instrument of its diagnosing on different stages of studentsТ educational and professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.1 + З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського