Цільмак О. М. Змістовий компонент особистісно-соціально-діяльнісного компетентністного підходу до навчання / О. М. Цільмак // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 56-61. - укp.Визначено змістовий компонент особистісно-соціально-діяльнісного компетентністного підходу (ОСДК-підхід) до навчання у ВНЗ МВС України. Висвітлено структурні компоненти ОСДК-підходу, надано визначення поняття "професійно-психологічна готовність" майбутніх фахівців підрозділів кримінальної міліції, компоненти, напрямки її підготовки. Звернено увагу на те, що обов'язковою умовою ОСДК-підходу є збільшення академічних годин на практичні заняття та забезпечення умов для самостійної роботи, виокремлено рівні професійно-психологічної готовності працівників. Вміщено рисунки, де показані загальна система вузівської ОСДК-підготовки; підгрунтя готовності до здійснення оперативно-розшукової діяльності; взаємовплив об'єктів і суб'єктів педагогічної діяльності; компоненти готовності; структурна модель компетентністної підготовки фахівців кримінальної міліції; рівні професійно-психологічної готовності працівників підрозділів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю947.29
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|