Бадалова М. В. Интеллектуальные референты психодиагностической деятельности студентов-психологов / М. В. Бадалова // Наука і освіта. - 2009. - № 6. - С. 61-66. - Библиогр.: 14 назв. - рус.Представлена обобщающая модель психодиагностической деятельности психологов, выделены характеристики класса диагностических задач, систематизированы интеллектуальные составляющие различных этапов решения задачи. На примере деятельности студентов-психологов экспериментально выявлены интеллектуальные предпосылки продуктивного решения диагностических задач - выраженные способности к антиципации, проспективность, гибкость, доказательность. Наведено узагальнювальну модель психодіагностичної діяльності психологів, виділені характеристики класу діагностичних завдань, систематизовано інтелектуальні складові різних етапів розв'язання задачі. На прикладі діяльності студентів-психологів експериментально виявленo інтелектуальні передумови продуктивного рішення діагностичних завдань - виражені здібності до антиципації, проспективність, гнучкість, доказовість. Submitted by generalizing the model of psychodiagnostic work of psychologists, identified characteristics of a class of diagnostic problems, systematized intellectual components of the various phases of the solution. In the case of psychology studentsexperimentally identified intellectual background productive solutions of diagnostic problems - expressed ability to anticipation, prospective, flexibility, conclusiveness. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 с
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|