РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413455<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Артюхина Н. 
Корекція емоційних станів у дівчаток у молодшому шкільному віці (арт-терапевтичний підхід) / Н. Артюхина, К. Лопатіна // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 3-6. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Наведено результати корекційних заходів з арт-терапії, що застосовуються в практиці центру терапії творчістю "Дарія" (Одеса). Обгрунтовано засади арт-терапії для дітей, зокрема для дівчаток 7 - 11 років. Проведено аналіз індивідуально типологічних особливостей дівчаток експериментальної групи та виділено основні проблеми емоційного розвитку. У ході експерименту було застосовано терапію малюванням (ізотерапію та медитативне малювання, терапію казками, ігротерапію, драматерапію, танцювальну терапію. Проведено порівняльний аналіз параметрів до початку корекційної роботи та після її закінчення, а також порівняння із станом дітей контрольної групи. Відзначено зміни, що відбулися в результаті психологічної корекції (зміцнення у дівчаток впевненості у собі, зниження рівня тривожності, підвищення самооцінки, зниження рівня страху та ворожості, поява навичок спілкування тощо).

Приведены результаты коррекционных мероприятий по арт-терапии, применяемые в практике центра терапии творчеством "Дария" (Одесса). Обоснованы положения арт-терапии для детей, в частности, для девочек 7 - 11 лет. Проведен анализ индивидуально-типологических особенностей девочек экспериментальной группы и выделены основные проблемы их эмоционального развития. В ходе эксперимента применялись терапия рисованием (изотерапия и медитативное рисование, терапия сказками, игротерапия, драматерапия, танцевальная терапия). Проведен сравнительный анализ параметров до начала корекционной работы и по ее окончании, а также сравнение с состоянием детей контрольной группы. Отмечены изменения, происшедшие в результате психологической коррекции (укрепление у девочек уверенности в себе, снижение уровня тревожности, повышение самооценки, снижение уровня страха и враждебности, появление навыков общения и т.п.).

The results of corrective actions on art therapy, used in the practice of the center of creative therapy "Darius" (Odessa). The regulation of art therapy for children, particularly for girls 7 - 11 years. Studied the analysis of individual-typologicalfeatures of the experimental group of girls and highlights the main problems of their emotional development. In the course of the experiment were applied in drawing therapy (izo therapy and meditative painting, therapy tales, game therapy, drama therapy,dance therapy). The comparative analysis of parameters before corrective actions and by the end of it, as well as comparison with the progress of the children of the control group. Highlighted changes as a result of psychological treatment (strengtheninggirls' self-confidence, reduced anxiety, improved self-esteem, lower levels of fear and hostility, the emergence of social skills, etc.). It is concluded that the study results proved the validity and importance of multi-modal and art-therapeutic approaches and its methods for correcting the emotional states of girls of primary school age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.54-82 + Ю983.402.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського