Кузнецова Н. В. Методика навчання обдарованих дітей іншомовного спілкування / Н. В. Кузнецова // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 171-176. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розглянуто методику розробки програм для навчання обдарованих дітей іншомовного спілкування, в основу яких повинні бути покладені наступні принципи: комунікативна спрямованість навчання, у чотирьох його видах: аудіюванні, читанні, говорінні, письмі; автономія учня і його професійного зростання; наступність; послідовність; спіралеподібна прогресивність; інтегративність; розвиток особистості; індивідуалізація й гуманізація навчання. З огляду на зарубіжний досвід викладання іноземних мов висвітлено такі форми навчання обдарованих дітей: прискорене навчання; збагачене навчання; розподіл за потоками, сетами, бендами; створення спеціальних класів і спеціальних шкіл для обдарованих дітей. Особливу увагу в авторській програмі "Компаративний аналіз культури англомовних країн і України" приділено методу проектів як одному із підходів до формування й розвитку автономності учня від викладача в процесі вивчення предмета, сутністю якого є моделювання ситуації реального життя, де поєднуються: вербальні та невербальні засоби спілкування, візуальна та звукова репрезентація подій і ситуацій. Висвітлено особливості проектного методу: робота в малих групах, виконання завдань, які виходять за межі навчальної програми; природна інтеграція, варіанти проектів, їх комунікативна орієнтованість. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ш12-911.33 + Ш12-912.33
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|