Богуш А. М. Методично-мовленнєвий супровід підготовки майбутніх вихователів дошкільних закладів / А. М. Богуш // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 136-142. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Проаналізовано навчально-методичний комплекс (НМК) з курсу л"Дошкільна лінгводидактика" для студентів факультетів "Дошкільне виховання", під яким розуміється система заходів, методів, прийомів, методичних технологій та умов, спрямованих на формування комунікативно-мовленнєвої компетенції, ядром такого супроводу є студент, його самостійна робота за розробленим навігатором, що спрямовує студента на творче опрацювання теорії і методики розвитку мовлення і навчання дітей рідної мови в ДЗ. Описано загальну логіку змісту дисципліни, що складається з модулів, об'єднаних у блоки: історико-логічний, технологічний, організаційно-педагогічний, охарактеризовано перший блок, в якому визначено методичні засади, розкрито сутність ключових понять, історичні віхи її становлення; у другому - особливості розвитку мовлення дітей раннього та дошкільного віку, засоби, форми, методи розвитку аспектів мовлення, навчання діалогу та монологу; в третьому - принципи організації методичної роботи, актуальні проблеми розвитку мовлення. Акцентовано увагу на цілісному підході до навчального процесу, який забезпечує вивчення тем кожного з модулів, що містить цілемотиваційний, змістовий, блок самостійної роботи, контрольно-оцінний блоки. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ш141.14-913-2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|