РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413506<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пагута Т. І. 
Місце і роль новітніх технологій навчання у формуванні ключових компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. І. Пагута, Л. Г. Котовська, Т. П. Логин // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 138-141. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення шляхів формування ключових компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено перелік ключових компетентностей, їх ієрархію, розкрито сутність поняття ключових компетентностей особистості. Виокремлено наукові підходи О. Я. Савченко щодо вміння вчитися як ключової компетентності загальної середньої освіти. Охарактеризовано найрезультативніші технології формування компетентностей учнів: технологію модульно-розвивального навчання, метод проектів, ігрові технології, технологію проблемного навчання. Висвітлено досвід застосування методу проектів у НВК "Престиж" Рівного, що дозволяє розкрити творчий потенціал практично кожного учня, активізувати евристичну діяльність, підвищити інтерес до навчального матеріалу, підсилити практичну спрямованість навчання.

Рассмотрен вопрос определения путей формирования ключевых компетентностей учащихся общеобразовательных учебных заведений. Определен перечень ключевых компетентностей, их иерархия, раскрыта сущность понятия ключевых компетентностей личности. Выделены научные подходы О. Я. Савченко относительно умения учиться как ключевой компетентности общего среднего образования. Охарактеризовано результативные технологии формирования компетентностей учащихся: технология модульно-развивающего обучения, метод проектов игровые технологии, технология проблемного обучения. Освещен опыт применения метода проектов в УВК "Престиж" Ровного, позволяющий раскрыть творческий потенциал практически каждого ученика, активизировать эвристическую деятельность, повысить интерес к учебному материалу, усилить практическую направленность обучения.

The question of determining how to build key competences of students of secondary schools. Defined list of core competencies, their hierarchy, discloses the essence of the concept of key competences of the individual. Distinguished scientific approaches O. Y. Savchenko relative ability to learn as a key competence of general secondary education. Characterized by the formation of productive technology competencies of students: the technology module-development education, project method, gaming technology, technology, problem-based learning. Illuminated by the experience of applying the method in CRM projects "Prestige", Rivne, allowing creative potential of virtually every student, activate a heuristic activity, increase the interest in educational materials, strengthen the practical orientation of training


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського