РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413508<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Богуш А. М. 
Мовленнєвий супровід словесних ігор / А. М. Богуш // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 87-90. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено характеристику словесних ігор, спрямованих на вирішення мовленнєвих завдань. Визначено поняття "словесна гра", у якому реалізовано важливий методологічний принцип єдності мови, мислення і мовлення. Охарактеризовано і класифіковано словесні ігри, розкрито їх структурні компоненти та форми організації. Зроблено висновок щодо доцільності використання словесних ігор у практичній роботі дошкільних навчальних закладів з розвитку мовлення і художньої літератури як ігрового методу; як самостійної гри-заняття, що проводиться під керівництвом педагога; як прийому на заняттях з інших розділів програми.

Представлена характеристика словесных игр, направленных на решение речевых задач. Определено понятие "словесная игра", в котором реализовано важный методологический принцип единства языка, мышления и речи. Охарактеризованы и классифицированы словесные игры, раскрыты их структурные компоненты и формы организации. Сделан вывод о целесообразности использования словесных игр в практической работе дошкольных учебных заведений по развитию речи и художественной литературы как игрового метода; как самостоятельной игры-занятия, проводимого под руководством педагога; как приема на занятиях по другим разделам программы.

The characteristic of word games aimed at solving verbal problems. Defined the concept of "word game" in which realized an important methodological principle of the unity of language, thought and speech. Characterized and classified word games, the disclosure of their structural components and forms of organization. The conclusion about the feasibility of using word games in the practical work of preschool education on the development of speech and literature as playing technique, how to self-playingexercises, conducted under the guidance of a teacher, as a method in the classroom for other sections of the program.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського