РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413516<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Болюбаш Н. М. 
Модель формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами мережених технологій / Н. М. Болюбаш // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 174-180. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Розглянуто питання побудови та наукового теоретичного й експериментального обгрунтування моделі формування професійної компетентності майбутніх економістів засобами мережевих технологій у процесі вивчення дисциплін комп'ютерного циклу. Розкрито сутність понять "моделювання" та "модель". Виокремлено різні підходи науковців до створення моделі формування професійної компетентності та визначення її компонентів. Запропоновано модель формування професійної компетентності економістів під час вивчення дисциплін комп'ютерного циклу, яка дозволяє забезпечити можливість більш чітко представити цілеспрямований процес формування компетентності студентів, а її компоненти розкривають внутрішню організацію цього процесу (мету, завдання, зміст основних ідей, організаційних форм і методів) і відповідають за постійне відтворення взаємодії між елементами даного процесу. Охарактеризовано ці компоненти, а саме: цільовий, функціональний, змістовий, психологічний, організаційний і результативний. Висвітлено практичний досвід реалізації означеної моделі в Чорноморському державному гуманітарному університеті імені П. Могили, під час якої розроблено дистанційні курси на базі інформаційного середовища Moodle для вивчення дисциплін "Основи інформаційних технологій" та "Технологія комп'ютерних мереж". Зазначено, що модель дозволяє визначити оптимальне поєднання мережевих і традиційних форм навчання та сприяє підвищенню рівня формування професійної компетентності майбутніх економістів.

Рассмотрены вопросы построения и научного теоретического и экспериментального обоснования модели формирования профессиональной компетентности будущих экономистов средствами сетевых технологий в процессе изучения дисциплин компьютерного цикла. Раскрыта сущность понятий "моделирование" и "модель". Выделены различные подходы ученых к созданию модели формирования профессиональной компетентности и определения ее компонентов. Предложена модель формирования профессиональной компетентности экономистов при изучении дисциплин компьютерного цикла. Обеспечена возможность более четко представить целенаправленный процесс формирования компетентности студентов. Ее компоненты раскрывают внутреннюю организацию этого процесса (цели, задачи, содержание основных идей, организационных форм и методов) и отвечают за постоянное воспроизведение взаимодействия между элементами данного процесса. Охарактеризованы эти компоненты, а именно: целевой, функциональный, содержательный, психологический, организационный и результативный. Освещен практический опыт реализации данной модели в Черноморском государственном гуманитарном университете имени П. Могилы, во время которой автором были разработаны дистанционные курсы на базе информационной среды Moodle для изучения дисциплин "Основы информационных технологий" и "Технология компьютерных сетей". Указано, что модель позволяет определить оптимальное сочетание сетевых и радиционных форм обучения и способствует повышению уровня формирования профессиональной компетентности будущих экономистов.

Questions of construction and scientific theoretical and experimental validation of models for the formation of professional competence of the future economics of network technologies in the process of studying the disciplines of computer cycles. The essence of the concepts of ДsimulationФ and ДmodelФ. Highlighted the different approaches of scientists to create models for the formation of professional competence and determination of its components. The author 'model of professional competence of economists in studying the disciplines of computer cycles. Provide more robust to provide a focused process of formation of competence of students. Its components reveal the internal organization of this process (goals, objectives, contents of the main ideas, organizational forms and methods) and are responsible for the continued reproduction of the interaction between elements of the process. We characterize these components, namely: trust, functional, informative, psychological, institutional and productive. Lighted the practical experience of implementing this model in the Black Sea State Humanitarian University of Petro Mohyla, during which the author has developed distance courses on the basis of the information environment for learning Moodle courses "Foundations of Information Technology" and "Technology of computer networks." Indicated that the model allows to determine the optimal mix of online and traditional forms of learning, and fosters the formation of professional competence of future economists.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р30-253(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського