РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413524<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бігич О. 
Мультимедійний електронний навчальний посібник "Урок англійської мови в початковій школі": досвід розробки та результати апробації / О. Бігич, С. Назаров // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. а106-110. - укp.

Наведено розроблений мультимедійний електронний навчальний посібник (МЕНП), що вміщує матеріал курсу "Методика навчання англійської мови у початковій школі", зорієнтований на взаємодію зі студентами педагогічних навчальних закладів. Описано структуру змісту МЕНП, різні способи навігації й елементи управління у разі користування ним. Зазначено, що розробка мультимедійної складової посібника враховувала відмінності сприйняття електронної інформації, що включало вирішення низки проблем з розміщення й оформлення текстового та графічного матеріалу на робочій поверхні екрана, використання кольору, а також, що одночасна робота користувача посібника з текстовою та звуковою інформацією не лише збільшує загальну швидкість сприймання, але й сприяє кращому її довготривалому запам'ятовуванню. На підставі результатів апробації посібника протягом 2006 - 2008 рр. зроблено висновок, що під час роботи з МЕНП завдяки різним формам і каналам подання інформації та інтерактивності процедурні знання засвоюються більш якісно. Для подальших наукових розвідок названо перехід на інші платформи й інтерфейси: Windows Mobile, Symbian тощо.

Представлено разработанное авторами мультимедийное электронное учебное пособие (МЭУП), содержащее материал курса "Методика обучения английскому языку в начальной школе", ориентированное на взаимодействие со студентами педагогических учебных заведений. Описана структура содержания МЭУП, различные способы навигации и элементы управления при пользовании им. Указано, что разработка мультимедийной составляющей пособия учитывала различия восприятия электронной информации, включавшее решения ряда проблем по размещению и оформлению текстового и графического материала на рабочей поверхности экрана, использования цвета, а также, что одновременная работа пользователя пособия с текстовой и звуковой информацией не только увеличивает общую скорость восприятия, но и способствует лучшему ее длительном запоминанию. На основании результатов апробации пособия в течение 2006 - 2008 гг. сделан вывод, что при работе с МЭУП благодаря различным формам и каналам представления информации и интерактивности процедурные знания усваиваются более качественно. Для дальнейших научных исследований назван переход на другие платформы и интерфейсы: Windows Mobile, Symbian и т.п.

Shows developed by the authors of multimedia electronic textbook (MET), containing material of the course "Methods of teaching English in elementary school", focused on interaction with the students of teacher training institutions. The structure of the content MET, different methods of navigation and controls when using them. It is pointed out that the development of the multimedia component of the allowance takes into account the differences of perception of electronic information, including a number of challenges on placement and design of text and graphic material on the working surface of the screen, use of color, and that the simultaneous operation of the user manuals with text and sound information, not only increases the total perceptual speed, but also contributes to better its long-term memorization. Based on the results of testing of benefits during 2006 - 2008 y. concluded that when working with MET through various forms and channels of information and interactive procedural knowledge assimilated much better. For further research is called a transition to other platforms and interfaces: Windows Mobile, Symbian, etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-911.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського