Королева Т. М. Обучение будущих переводчиков гендерным аспектам фонетики / Т. М. Королева, В. И. Могилевский // Наука і освіта. - 2009. - № 3. - С. 105-107. - Библиогр.: 4 назв. - рус.Раскрыты некоторые аспекты обучения гендерным особенностям фонетики иноязычной речи при профессиональной подготовке будущих переводчиков. Предложены методические рекомендации для эффективного овладения студентами курсом "гендерной" фонетики; представлены требования, предъявляемые к студентам по окончанию курса. Акцентировано внимание на том, что степень эффективности приобретенных студентами навыков в языковой коммуникативной ситуации можно определить в ходе отработки ряда упражнений по формированию, развитию и совершенствованию знаний, умений и навыков адекватно воспринимать и передавать гендерно-маркированную речь. Розкрито деякі аспекти навчання гендерним особливостям фонетики іншомовної комунікації для професійної підготовки майбутніх перекладачів. Запропоновано методичні рекомендації для ефективного оволодіння студентами курсом "гендерної" фонетики; подано вимоги, що пред'являються до студентів після закінчення курсу. Акцентовано увагу на тому, що ступінь ефективності придбаних студентами навичок у мовній комунікативній ситуації можна визначити в ході відпрацювання низки вправ з формування, розвитку та вдосконалення знань, умінь і навичок адекватно сприймати та передавати гендерно-маркіроване мовлення. The article deals with the gender aspect of teaching future translatorsТ / interpreters' phonetics of foreign communication. It also suggests some methodical recommendations aimed at mastering gender phonetics by the first-year students; describes some requirements for students to meet after mastering the course. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.31
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|