РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413567<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кияновский А. 
Особенности развития личности в подростковом возрасте / А. Кияновский // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 73-79. - Бібліогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрены возрастные особенности личности подростка в контексте его психологического, физиологического, социального развития и приведены соответствующие рекомендации учителю в отношении взаимодействия с подростками и их родителями. Освещена роль самооценки как основного регулятора поведения и деятельности, оказывающий непосредственное влияние на процесс дальнейшего самопознания, самовоспитания и развития личности в целом. Раскрыта специфика поло-ролевого поведения молодых людей. Выделены семь типов увлечений (хобби-реакций) подростков. Отмечено, что для эффективной педагогической деятельности учитель в общении с учащимися должен владеть средствами различных коммуникативных позиций (позиция "над", позиция "наравне", позиция "под"), реализация же лишь одной из них может привести к отрицательным результатам. Описаны структура конфликта и способы его разрешения. Даны практические советы для ведения конструктивного разговора с вызванными в школу родителями "трудных" учащихся.

Розглянуто вікові особливості особистості підлітка в контексті його психологічного, фізіологічного, соціального розвитку та наведено відповідні рекомендації вчителю щодо взаємодії з підлітками та їх батьками. Висвітлено роль самооцінки як основного регулятора поведінки та діяльності, який має безпосередній вплив на процес подальшого самопізнання, самовиховання та розвитку особистості в цілому. Розкрито специфіку статево-рольової поведінки молодих людей. Виділено сім типів захоплень (хобі-реакцій) підлітків. Відзначено, що для ефективної педагогічної діяльності вчитель у спілкуванні з учнями повинен володіти засобами різних комунікативних позицій (позиція "над", позиція "нарівні", позиція "під"), реалізація ж лише однієї з них може призвести до негативних результатів. Описано структуру конфлікту та способи його вирішення. Надано практичні ради для ведення конструктивної розмови з викликаними до школи батьками "трудних" учнів.

Personality traits are considered age a teenager in the context of its psychological, physiological, social development and give appropriate recommendations to the teacher in the interaction with teenagers and their parents. Highlight the role of self-esteem as a major regulator of behavior and activities that have a direct impact on the process of further self-knowledge, self-education and personal development in general. The specificity of sex-role behavior of young people. Identified seven types of hobbies (hobby-reactions) of adolescents. It is noted that the effective teacher's work in communicating with students should own the means of different communicative position (position "on" position "on an equal basis," position "below"), the implementation is only one of them can lead to negative results. The structure of conflict and ways of its resolution. The practical tips for a constructive conversation with the parents caused the school of "difficult" students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ч421.331.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського