РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413587<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нежинська О. О. 
Особливості когнітивної складової гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / О. О. Нежинська // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 228-231. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Висвітлено особливості гендерної компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів, представлена її модель. Розкрито суть та соціально-психологічні фактори гендерної компетентності керівників ЗНЗ, наведено результати емпіричного дослідження її когнітивної складової. Встановлено рівні обізнаності респондентів з гендерної проблематики за трьома аспектами: психолого-педагогічним, управлінським, соціально-правовим. Показано, що наявність гендерної компетентності керівників ЗНЗ потребує обізнаності управлінців з гендерних питань.

Освещены особенности гендерной компетентности руководителей общеобразовательных учебных заведений, представлена ее модель. Раскрыта суть и социально-психологические факторы гендерной компетентности руководителей ОУЗ, приведены результаты эмпирического исследования ее когнитивной составляющей. Установлены уровни осведомленности респондентов по гендерной проблематике по трем аспектам: психолого-педагогическим, управленческим, социально-правовым. Показано, что наличие гендерной компетентности руководителей ОУЗ требует осведомленности управленцев по гендерным вопросам.

Features of gender competence heads of secondary schools, represented by its model. It's disclosed the nature and socio-psychological factors of gender competent leaders' schools, the results of an empirical study of its cognitive component. Set the levels of awareness of respondents on gender issues in three aspects: psychological, pedagogical, managerial, social and legal. It is shown that the presence of gender competent leaders' schools requires awareness of managers on gender issues. Noted that the promotion of gender-competent leaders schools can be ensured in the system of postgraduate teacher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411 + Ю937.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського