Медведєва С. А. Особливості розвитку асертивності майбутніх практичних психологів / С. А. Медведєва // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2. - С. 89-93. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто розвиток асертивності як базової комплексної складової, необхідної для формування професійно важливих якостей практичного психолога. Розроблено програму формувального експерименту для студентів-психологів першого року навчання, основний зміст якого представлено тренінгом асертивності. Визначено психолого-педагогічні умови, що сприяють професійному становленню майбутніх практичних психологів. Зазначено, що впровадження запропонованої програми тренінгу асертивності позитивно вплинуло на підвищення асертивності майбутніх практичних психологів і сприяло розвитку гуманістичної спрямованості особистості, емпатії, емоційної стійкості. Рассмотрено развитие ассертивности как базовой комплексной составляющей, необходимой для формирования профессионально важных качеств практического психолога. Разработана программа формирующего эксперимента для студентов-психологов первого года учебы, основное содержание которой представлено тренингом ассертивности. Определены психолого-педагогические условия, которые способствуют профессиональному становлению будущих практических психологов. Отмечено, что внедрение предложенной программы тренинга ассертивности положительно повлияло на повышение ассертивности будущих практических психологов и содействовало развитию гуманистической направленности личности, эмпатии, эмоциональной стойкости. The paper presents psychological conditions of forming assertiveness as a factor of professional development of future practical psychologists. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.2 р(4УКР)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|