РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413607<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Овчаренко А. 
Особливості соціально-психологічного впливу на громадську думку в освітній сфері / А. Овчаренко // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 34-38. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено особливості об'єктів і суб'єктів застосування соціально-психологічних технологій (СПТ) у процесі формування нової освітньої системи в Україні. На підставі дослідження громадської думки, яке показує неоднозначне ставлення більшості населення до освітніх реформ, у тому числі негативне ставлення до певних освітніх інновацій, аргументовано необхідність застосування технології соціально-психологічного супроводу освітнього процесу та технологій впливу на громадську думку як у самому освітньому середовищі, так і в соціумі. Розглянуто особливості застосування СПТ. Проаналізовано значення громадської думки як індикатора ставлення соціуму до освітніх реформ та інновацій. Зазначено, що одним з головних наслідків кризи є значне зниження рівня довіри до більшості владних інституцій, включаючи сферу освіти, отже важливого значення у цей період набуває діяльність соціальних служб та організацій, індивідуальна та групова робота в навчальних закладах і з представниками громадськості з використанням адекватних СПТ, що може бути дієвим чинником покращання психологічного клімату в соціумі та позитивного сприймання освітніх технологій.

Определены особенности объектов и субъектов применение социально-психологических технологий (СПТ) в процессе формирования новой образовательной системы в Украине. На основании исследования общественного мнения, которое показывает неоднозначное отношение большинства населения к образовательным реформам, в том числе отрицательное отношение к определенным образовательным инновациям, аргументирована необходимость применения технологий социально-психологического сопровождения образовательного процесса и технологий влияния на общественное мнение как в самой образовательной среде, так и в социуме. Рассмотрены особенности применения СПТ. Проанализировано значение общественного мнения как индикатора отношения социума к образовательным реформам и инновациям. Отмечено, что одним из главных последствий кризиса является значительное понижения уровня доверия к большинству властных институций, включая сферу образования, поэтому важное значение в этот период приобретает деятельность социальных служб и организаций,индивидуальная групповая работа в учебных заведениях и с представителями общественности с использованием адекватных СПТ, что может быть действенным фактором улучшения психологического климата в социуме и позитивного восприятия образовательных технологий.

Показать транслитерациюThe features of objects and subjects of the application of socio-psychological technologies (SPT) in the process of forming a new educational system in Ukraine. Based on public opinion research, which shows an ambiguous attitudeof the majority population in educational reforms, including a negative attitude to certain educational innovation, argued the need for technology and social-psychological support of the educational process and technology to influence public opinion bothin the educational environment, and in society. The characteristics of the SPT. Analyze the impact of public opinion as an indicator of societal attitudes to educational reform and innovation. It is noted that one of the main consequences of the crisis is the significant lowering of trust in most government institutions, including education, so important in this period, action and social service organizations, individual group work in schools and the public with adequate SPT, that can be an effective factor in improving the psychological climate in society and a positive perception of educational technology


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю955.3 + Ч311,01 + Ю949.41 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського