РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413630<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Смакула О. І. 
Педагогічний контроль у системі управління якістю підготовки спеціалістів у ВНЗ / О. І. Смакула // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 90-94. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано основні завдання педагогічної кваліметрії. Запропоновано авторський варіант змісту функцій педагогічного контролю, який забезпечує комплексне вирішення основних завдань педагогічної кваліметрії в системі управління якістю підготовки спеціалістів у ВНЗ. Охарактеризовано функції виявлення, корекції і вирішення суперечності, діагностичну, виховну, формувальну та стимулювальну функцію. Зазначено вимоги до навчального процесу, дотримання яких дозволить створити сприятливі умови для ефективного комплексного застосування розроблених груп критеріїв, їх показників і методик контролю якості педагогічного процесу та підготовки спеціалістів. Виокремлено два пов'язаних між собою напрями педагогічного контролю: контроль якості навчання і контроль результатів навчання.

Проанализированы основные задачи педагогической квалиметрии. Предложен авторский вариант содержания функций педагогического контроля, который обеспечивает комплексное решение основных задач педагогической квалиметрии в системе управления качеством подготовки специалистов в ВУЗ. Охарактеризовано функции обнаружения, коррекции и решение противоречия, диагностическую, воспитательную, формовочную и стимулирующую функцию. Указаны требования к учебному процессу, соблюдение которых позволит создать благоприятные условия для эффективного комплексного применения разработанных групп критериев, их показателей и методик контроля качества педагогического процесса и подготовки специалистов. Выделены два связанных между собой направления педагогического контроля: контроль качества обучения и контроль результатов обучения.

The basic problem of teaching qualimetry. The author's version of the content of pedagogical control functions, which provides integrated solutions to key educational qualimetry quality management system training at the university. Describe the functions of detection, correction function and the solution of contradictions, diagnostic function, the educational function, forming the function and catalytic function. Specified requirements for the learning process, compliance with which will create favorable conditions for effective integrated applications developed by groups of criteria, indicators and methods of quality control of teaching and training. Highlighted two related areas of pedagogical control: quality control training and monitoring of learning outcomes. The attention on the integrated approach to teaching control, which is essential to efficient production of objective and complete information during the implementation of the above areas of control and diagnostic activities and to develop appropriate management decisions. Stated that the most effective conditions for quality management training in universities can be created with an integrated approach to organizing and conducting quality control with education universities and professions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського