Мусаєв К. Ф. Підготовка педагогічних кадрів для позашкільних закладів освіти / К. Ф. Мусаєв // Наука і освіта. - 2010. - № 7. - С. 162-165. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Досліджено стан і проблеми підготовки фахівців для позашкільних закладів, проведено аналіз складу педагогічних кадрів і виявлено шляхи подолання проблем. Виявлено компоненти діяльності педагога - мотиваційний, емоційний, пізнавальний вольовий. Зроблено висновок, що сучасні інноваційні процеси, пов'язані з підвищенням соціального значення особистості, потребують перегляду ролі керівних кадрів позашкільних навчальних закладів, якісного оновлення змісту перепідготовки та підвищення кваліфікації педагогічних кадрів цих закладів. Исследованы состояние и проблемы подготовки специалистов для внешкольных учреждений, проведен анализ состава педагогических кадров и поиск путей преодоления проблем. Выявлены компоненты деятельности педагога - мотивационный, эмоциональный, познавательный волевой. Сделан вывод, что современные инновационные процессы требуют пересмотра роли руководящих кадров внешкольных учебных заведений, качественного обновления содержания переподготовки и повышения квалификации педагогических кадров этих учреждений. Investigated the status and problems of training for non-school institutions, the analysis of the teaching staff and to seek ways of overcoming problems. It's identified components of the teacher - motivational, emotional, cognitive and volitional. Concluded that modern innovation processes require redefining the role of leading cadres after-school educational institutions, high-quality content updates and refresher training of teachers of these institutions. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.382
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|