РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413656<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Богуш А. 
Підготовка студентів до здійснення наступності дошкільної і початкової ланок у системі безперервної освіти / А. Богуш // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 61-63. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

З метою успішного стартування теоретичної платформи Національної доктрини освіти запропоновано шляхи розв'язання актуальних проблем, з яких виділено: реалізацію принципів наступності, спадкоємності та перспективності, які б забезпечили на практиці неперервність освіти; підготовку нової генерації педагогічних кадрів кожної ланки освіти до роботи за нових умов; розробку до початку нового навчального року інструктивно-методичних листів й рекомендацій вчителям початкових класів з метою роз'яснення класоводам сутності започаткованої реформи тощо. Розглянуто зміст понять неперервності, наступності та перспективності освіти, оцінного компонента. Розкрито бачення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти в руслі реформування оцінного компонента навчальної діяльності та переходу на навчання з шести років. Запропоновано обов'язкове введення спецкурсів на факультетах дошкільного виховання та педагогіки початкової школи та відновлення роботи методичних рад при МОН та опорних кафедр на допомогу учителю-практику та викладачу ВНЗ.

С целью успешного старта теоретической платформы Национальной доктрины образования предложены пути решения актуальных проблем, из которых выделены: реализация принципов преемственности, наследования и перспективности, которые обеспечили бы на практике непрерывность образования; подготовка новой генерации педагогических кадров каждого звена образования к работе в новых условиях; разработка к началу нового учебного роща инструктивно-методических писем и рекомендаций учителям начальных классов с целью разъяснения классоводам сущности введенной реформы и т.д. Рассмотрен суть понятий непрерывности, наследования и перспективности образования, оценочного компонента. Раскрыто видение преемственности между дошкольным и начальным звеньями образования в русле реформирования оценочного компонента учебной деятельности и перехода на обучение с шести лет. Пpедложено обязательное введение спецкурсов на факультетах дошкольного образования и педагогики начальной школы и восстановление работы методических советов при МОН та опорных кафедр в помощь учителю-практику и преподавателю вуза.

In order to successfully launch the theoretical platform of the National doctrine of education offered solutions to pressing problems, of which the color: the implementation of the principles of succession, inheritance and perspective that would, in practice, continuing education, training a new generation of teachers at every level of education to work in new conditions, develop to the beginning of the academic grove of instructional and learning letters and recommendations for teachers of primary classes in order to explain essence to homeroom teachers imposed reform, etc. Considered are the concepts of continuity, inheritance and the prospects of education, the assessment component. Revealed a vision of continuity between preschool and primary levels in the education reform in line with the assessment component of the training activities and transfer of training from 6 years. The suggested of special courses on the faculties of preschool education and pedagogy of primary school and the restoration of teaching tips in the MES is the supporting departments to help the teacher-practice and teacher of high school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського