РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413672<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Саюк О. Д. 
Порівняльний аналіз професійної підготовки педагогічних працівників в університетах України та Євросоюзу / О. Д. Саюк // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 151-153. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Подано характеристику спільних та відмінних рис між системами вищої педагогічної освіти України і країн Євросоюзу. Проаналізовано підготовку педагогів в університетах України та провідних країнах Європи: Німеччині, Франції, Великобританії й Італії, де існують багатовікові традиції у підготовці вчителів. Проведено порівняння між дипломами, що їх отримують учителі в педагогічних навчальних закладах Євросоюзу й України. Акцентовано на ролі Болонського процесу у створенні загальноєвропейського освітнього та наукового простору. Зазначено, що процес євроінтеграції передбачає створення єдиних стандартів у сфері освіти, в тому числі і педагогічної, забезпечення якості вищої освіти та підготовку конкурентноспроможного фахівця на ринку праці не лише України, а й країн Європи.

Дана характеристика общих и отличительных черт систем высшего педагогического образования Украины и стран Евросоюза. Проанализирована подготовка педагогов в университетах Украины и ведущих странах Европы: Германии, Франции, Великобритании и Италии, где существуют многовековые традиции в подготовке учителей. Проведено сравнение между дипломами, которые получают учителя в педагогических учебных заведениях Евросоюза и Украины. Отмечена роль Болонского процесса в создании общеевропейского образовательного и научного пространства. Указано, что процесс евроинтеграции предусматривает создание единых стандартов в сфере образования, в том числе и педагогической, обеспечение качества высшего образования и подготовку конкурентоспособного специалиста на рынке труда не только Украины, но и странах Европы.

Characteristics of common and distinctive features of higher pedagogical education in Ukraine and EU countries. Analyzed the training of teachers at the universities of Ukraine and leading European countries: Germany, France, Britain and Italy, where there is a long tradition in teacher training. A comparison between the diplomas that get teachers in teacher training institutions EU and Ukraine. The role of the Bologna process in the creation of a pan-European educational and scientific space. Indicated that the process of European integration provides for the establishment of uniform standards in education, including teaching, quality assurance of higher education and training specialist at a competitive labor market, not only Ukraine but also in Europe


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4) + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського