РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413676<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Куліш Р. 
Потенційні можливості підвищення ефективності педагогічної практики студентів вищих навчальних закладів / Р. Куліш // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 80-83. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Досліджено можливості підвищення ефективності педагогічної практики (ПП) студентів ВНЗ шляхом покращання таких факторів: планування керівництва ПП керівників групи й окремих викладачів; підбір шкіл, учителів і створення необхідних умов для вдалого виконання функцій ПП; залучення студентів до наукових досліджень; використання технічних засобів навчання, науково обгрунтованого контролю роботи практикантів. Проаналізовано результати анкетування студентів-практикантів III - IV, IV - V курсів. Виявлено необхідність проводити навчання з учителями шкіл з актуальних питань роботи студентів-практикантів та ознайомлення з найновішими досягненнями психолого-педагогічних наук та розроблено тематику відповідного спецсемінару. Відзначено, що після підготовки на такому семінарі учителі шкіл, методисти університетів з великою цікавістю керують роботою студентів у школі, краще розуміють мету та завдання ПП, надають студентам кваліфіковану допомогу під час виконання її програми.

Исследованы возможности повышения эффективности педагогической практики (ПП) студентов вузов в направлении улучшения таких факторов: планирование руководства ПП руководителей группы и отдельных преподавателей; подбор школ, учителей и создание необходимых условий для удачного выполнения функций ПП, привлечение студентов к научным исследованиям; использование технических средств обучения, научно обоснованного контроля работы практикантов. Проанализированы результаты анкетирования студентов-практикантов III - IV, IV - V курсов. Выявлена необходимость проводить занятия с учителями школ по актуальным вопросам работы студентов-практикантов и ознакомления с новейшими достижениями психолого-педагогических наук и разработана тематика соответствующего спецсеминара. Отмечено, что после подготовки на таком семинаре учителя школ, методисты университетов с большим интересом руководят работой студентов в школе, лучше понимают цели и задачи ПП, предоставляют студентам квалифицированную помощь во время выполнения ее программы.

Investigated the possibility of improving teaching practice (TP) students of universities in improving the following factors: planning for emergency management TP team leaders and individual teachers; selection of schools, teachers, and create the conditions necessary for successful performance of the functions of PP, attracting students to research, use of technical means education, science-based monitoring of probationers. The results of questioning student interns III - IV, IV - V courses. Revealed the need to conduct classes for school teachers on topical issues of student interns and familiarization with the latest achievements of psychological-pedagogical science and developed a theme of the special seminars. It is noted that since the preparation of such a seminar teacher schools, Methodist university with great interest to direct the work of students in school, better understand the goals and objectives of the TP, provide students with professional assistance during the execution of its program.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.266.69

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського