РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413702<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Листопад О. А. 
Продуктивно-творчий стиль педагогічного спілкування як засіб розвитку творчої особистості / О. А. Листопад // Наука і освіта. - 2010. - № 6. - С. 105-109. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано особливості продуктивно-творчого стилю педагогічного спілкування (ПС) як засобу розвитку творчої особистості. Продуктивно творчий стиль спілкування трактовано як особистісну якість педагога, яка відображає індивідуально-типологічні особливості соціально-психологічної взаємодії педагога і вихованця за суб'єктно-об'єктною схемою взаємодії, умінням адекватно емоційно відгукуватися на їх поведінку, вибираючи до кожного індивідуальний стиль звернення. Визначено рівні прояву продуктивно-творчого стилю ПС майбутнього викладача та його вплив на розвиток творчої особистості. Запропоновано апробовану методику формування продуктивно-творчого стилю ПС. За результатами експериментального дослідження з формування продуктивно-творчого стилю ПС у студентів педагогічного ВНЗ відзначено, що формувальний експеримент підтвердив ефективність запропонованої методики. Встановлено, що оволодіння майбутнім викладачем продуктивно-творчим стилем ПС є необхідним, має вирішальне значення для студента та ефективності формування його особистості. Запропоновано розробку методичних рекомендацій з підвищення ефективності навчальної діяльності студентів у залежності від стилю ПС викладача.

Проанализированы особенности продуктивно-творческого стиля педагогического общения (ПО) как средства развития творческой личности. Продуктивно творческий стиль общения трактован как личностное качество педагога, который отражает индивидуально-типологические особенности социально-психологического взаимодействия педагога и воспитанника по субъектно-объектной схеме взаимодействия, умение адекватно эмоционально откликаться на их поведение, выбирая при этом к каждому индивидуальный стиль обращения. Определены уровни проявления продуктивно-творческого стиля ПО будущего преподавателя и его влияние на развитие творческой личности. Предложена апробированная методика формирования продуктивно-творческого стиля ПО. Установлено, что овладение будущим преподавателем продуктивно-творческим стилем ПО является необходимым, имеет решающее значение для студента и эффективности формирования его личности. Предложено разработать методические рекомендации по повышению эффективности учебной деятельности студентов в зависимости от стиля ПО преподавателя.

The article analyses some features of productive creative style of pedagogical intercourse as a means of developing a creative personality. It determines the levels of displaying productive creative style of pedagogical intercourse of future teacher and its influence on development pf a creative personality. In also suggests methods of forming productive creative style of pedagogical intercourse; demonstrates results of experimental research on forming productive creative style of pedagogical intercourse of students of higher pedagogical educational establishment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського