РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413713<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Давидюк І. В. 
Професійна підготовка вчителя початкових класів засобами педагогічної рефлексії / І. В. Давидюк // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 118-120. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Відображено основні теоретичні положення професійної підготовки вчителя початкових класів. Проблему висвітлено з точки зору самореалізації особистості на основі педагогічних аспектів рефлексії. Зазначено, щоб здобути високу професійну підготовку, необхідно вміти самостійно організовувати власну навчальну діяльність, тобто рефлексивно, усвідомлюючи важливість виконуваних дій, оцінювати та визначати найбільш активні способи засвоєння. Наголошено, що основними напрямами у формуванні педагогічного аспекту рефлексії є пошук, самооцінка, обговорення із собою власного досвіду навчання, реального й уявлюваного, яке визначається як "Я - концепція". Виокремлено першочергові аспекти педагогічної рефлексії майбутнього вчителя початкових класів. Доведено, що самореалізація особистості на основі педагогічних аспектів рефлексії здійснюється її суб'єктом і спрямована на приведення його можливостей відповідно до вимог цієї діяльності.

Отражены основные теоретические положения профессиональной подготовки учителя начальных классов. Проблема освещена с точки зрения самореализации личности на основе педагогических аспектов рефлексии. Указано, чтобы получить высокую профессиональную подготовку, необходимо уметь самостоятельно организовывать собственную учебную деятельность, рефлексивно, осознавая важность выполняемых действий, оценивать и определять наиболее активные способы усвоения. Отмечено, что основными направлениями в формировании педагогического аспекта рефлексии является поиск, самооценка, обсуждение с собой собственного опыта обучения, реального и воображаемого, которое определяется как "Я - концепция". Выделены первоочередные аспекты педагогической рефлексии будущего учителя начальных классов. Доказано, что самореализация личности на основе педагогических аспектов рефлексии осуществляется ее субъектом и направлена на приведение его возможностей в соответствии с требованиями этой деятельности.

reflected the basic theoretical concepts of training primary school teachers. The problem covered in terms of self-realization, based on pedagogical aspects of reflection. Stated that in order to obtain a high training need to be able to independentlyorganize their own training activities, i.e. reflexive, aware of the importance of actions performed, to evaluate and determine the most active ways of learning. Noted that the main directions in the formation of pedagogical aspect of reflection is to search, self-esteem, discussing with them their own learning experiences, real and imagined, which is defined as, "I - the concept." Highlighted the priority aspects of pedagogical reflection of the future elementary school teacher. Proved that self-realization, based on pedagogical aspects of reflection by its subject and is aimed at bringing its capacity in accordance with the requirements of this activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.328 + Ч489.518.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського