РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413740<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Велитченко Л. К. 
Психологические особенности социальной адаптации китайских студентов / Л. К. Велитченко, Цзиньхуа. Цзиньхуа Ся // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 4-7. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

При помощи методик Рокича и Роджерса-Даймонда у 50-ти китайских студентов I - IV курсов Южноукраинского национального педагогического университета имени К. Д. Ушинского (факультеты психологии, иностранных языков, математический, начальных классов) выявлены психологические механизмы социальной адаптации китайских студентов к социальным, культурным и образовательным условиям. Основными критериями выбраны показатели интернальности и степень сближения ценностных ориентаций китайских и местных студентов. Показатели "стремление к доминированию", "интернальность", "эскапизм" указывают на проблемные аспекты в процессе социальной адаптации. Сделан вывод, что особенностью адаптационного процесса у китайских студентов является наличие двух признаков, указывающих на содержательные и формальные признаки (механизмы). Наиболее информативными являются показатели, в которых отражены формальные признаки - интернальность (саморегуляция) и эскапизм (избегание общения).

За допомогою методик Рокича і Роджерса-Даймонда у 50-ти китайських студентів I - IV курсів Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського (факультети психології, іноземних мов, математичний, початкових класів) виявлено психологічні механізми соціальної адаптації китайських студентів до соціальних, культурних та освітніх умов. Основними критеріями вибрано показники інтернальності і ступінь зближення ціннісних орієнтацій китайських і місцевих студентів. Показники "прагнення до домінування", "інтернальність", "ескапізм" вказують на проблемні аспекти в процесі соціальної адаптації. Зроблено висновок, що особливістю адаптаційного процесу у китайських студентів є наявність двох ознак, що вказують на змістовні та формальні ознаки (механізми). Найбільш інформативними є показники, в яких відображено формальні ознаки - інтернальність (саморегуляція) і ескапізм (уникнення спілкування).

When using techniques Rokicha and Rogers-Diamond 50 Chinese students I- IV year South Ukrainian National Pedagogical University named K. Ushinsky (Department of Psychology, Foreign Languages, Mathematics, the elementary school) identified the psychological mechanisms of social adaptation of Chinese students to the social, culturalаand educational conditions. It's considered the main criteria for selected indicators of internality and the degree of convergence of value orientations of Chinese and local students.аIndicators of "a desire to dominate", "internality", "escapism" indicate the problem points in the process of social adaptation. It's concluded that the feature adaptation of the Chinese students is that there are two indications on the contentand formal features (mechanisms). The most informative are the indicators that reflect the formal features - internality and escapism (avoiding contact).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.14 + Ч484(4УКР)48

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського