РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000413754<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Коробка Л. М. 
Психологічна технологія підтримки саморозвитку особистості майбутнього педагога вищої школи як творчої діяльності / Л. М. Коробка // Наука і освіта. - 2010. - Спец. вип.: проект "Когніт. процеси та творчість". - С. 191-195. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність компонентів психологічної технології підтримки саморозвитку особистості майбутніх педагогів у процесі магістерської підготовки. Саморозвиток розглянуто як творчий процес, у якому особистість є суб'єктом творчості. Проаналізовано психологічну технологію, реалізацію якої здійснено у навчальному курсі "Психологія особистісного розвитку педагога вищої школи", який внесено в програму магістерської підготовки педагога вищої школи, та викладається на факультеті перепідготовки Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. Зроблено висновки, що зростання особистості відбувається зсередини під впливом внутрішніх сил. Зазначено, що майбутні педагоги вищої школи потребують психологічної підтримки, створення сприятливого середовища. Для цього необхідно впроваджувати нові технології підтримки саморозвитку особистості майбутнього педагога із застосуванням творчості, яка є для особистості засобом самопізнання і саморозвитку, а результатом її є становлення особистісного Я.

Раскрыта сущность компонентов психологической технологии поддержки саморазвития личности будущих педагогов в процессе магистерской подготовки. Саморазвитие рассмотрено как творческий процесс, в котором личность является субъектом творчества. Проанализирована психологическая технология, реализация которой осуществляется в учебном курсе "Психология личностного развития педагога высшей школы", который включен в программу магистерской подготовки педагога высшей школы, и преподается на факультете переподготовки Сумского областного института последипломного педагогического образования. Сделаны выводы, что рост личности происходит изнутри под воздействием внутренних сил. Будущие педагоги высшей школы нуждаются в психологической поддержке, создании благоприятной среды. Для этого необходимо внедрять новые технологии поддержки саморазвития личности будущего педагога с применением творчества, которое является для личности средством самопознания и саморазвития, а результатом ее является становление личностного Я.

It's discloses the essence of the psychological components of technology to support self-development of future teachers in the master training. Self-development is considered as a creative process, in which the individual is the subject of creativity.ItТs analyzed the psychological technology, implementation of which is carried out in a training course "Psychology of Personal Development high school teacher", which is included in the program for Master's high school teacher and taught at the Faculty of retraining Sumy Regional Teacher Training Institute. It's concluded that personal growth comes from the inside under the influence of internal forces. Future high school teacher in need of psychological support, a supportive environment. To do this, introduce new technologies to support self-development of future teachers with the use of creativity, which is a tool for individual self-knowledge and self-development, and the result it is becoming personal.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського