Дончак А. М. Психологічні особливості спадкоємності поколінь у навчально-виховному процесі ВВНЗ / А. М. Дончак // Наука і освіта. - 2009. - № 9. - С. 91-93. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Виявлено варіанти взаємодії викладача-наставника і студента в навчально-професійній діяльності військового ВНЗ на матеріалах дослідження 382 викладачів ВІОНПУ та близько 600 студентів різних ВНЗ Одеси - майбутніх офіцерів запасу. Актуальність теми обгрунтовано поступовим переходом від репродуктивно-авторитарного типу спілкування між викладачем і студентом до освіти гуманістично-інноваційного типу зі збереженням кращих вітчизняних традицій. Описано результати теоретичного аналізу дослідно-експериментальної роботи. Визначено характеристики бажаної взаємодії наставників та військовослужбовців. Підсумовано, що проблема спадкоємності поколінь у взаємодії студента і викладача ВВНЗ має вирішуватися в ціннісно-смисловому аспекті їх спільної навчально-професійної діяльності. Выявлены варианты взаимодействия преподавателя-наставника и студента в учебно-профессиональной деятельности военного вуза на материалах исследования 382 преподавателей ВИОНПУ и около 600 студентов различных вузов Одессы - будущих офицеров запаса. Актуальность темы обоснована постепенным переходом от репродуктивно-авторитарного типа общения между преподавателем и студеном к образованию гуманистическо-инновационного типа с сохранением лучших отечественных традиций. Описаны результаты теоретического анализа исследовательско-экспериментальной работы. Определены характеристики желательного взаимодействия наставников и военнослужащих. Подытожено, что проблема преемственности поколений во взаимодействии студента и преподавателя военного вуза должна решаться в ценностно-смысловом аспекте их общей учебно-профессиональной деятельности. Для дальнейшего научного поиска предложены изучение динамики формирования ценностной сферы личности студента, психологических механизмов и тенденций ценностного самоопределения студентов-будущих офицеров, разработка программы эффективного диагностико-коррекционного исследования ценностной сферы. The article analyzes some variants of interaction between teacher and student. The study was held on the contingent of future officers. The author shows dependence o interaction quality on teacherТs pedagogical culture; reveals some typical variants of interaction between teacher and student in the educational activity. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-994 + Ц4(4УКР)390-5
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|