Эрастова Л. Психофизиологические особенности восприятия учебного материала студентами / Л. Эрастова // Наука і освіта. - 2009. - № 4. - С. 51-53. - Библиогр.: 6 назв. - рус.Рассмотрен один из принципов построения эффективного учебного процесса - адекватности требований психофизиологическим возможностям обучаемых с целью определения возможности обеспечения благоприятных условий обучения, сохранения высокой работоспособности у студентов вузов. На основании результатов тестирования сделан вывод, что только 15 % студентов воспринимают информацию через слуховой канал, у 60 % преобладает зрительный канал восприятия, у 25 - преобладает кинестетический тип восприятия информации(им легче обучаться посредством моделирования, практических экспериментов и т.п.). Даны рекомендации для дифференцированного подхода при организации учебного процесса в зависимости от типа восприятия у студентов. Розглянуто один із принципів побудови ефективного навчального процесу - адекватності вимог психофізіологічним можливостям студентів з метою визначення можливості забезпечення сприятливих умов для навчання, збереження високої працездатності у студентів ВНЗ. На підставі результатів тестування зроблено висновок, що лише 15 % студентів сприймають інформацію через слуховий канал, 60 - віддають переваги зоровому каналу сприйняття, 25 - мають кінестетичний тип сприйняття інформації (їм легше навчатися через моделювання, практичні експерименти тощо). Наведено рекомендації для диференційованого підходу організації навчального процесу залежно від типу сприйняття у студентів. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.113-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|