Пономаренко И. Л. Рационально-эмотивный подход в изучении факторов эмоционального выгорания у учителей / И. Л. Пономаренко // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2. - С. 111-114. - Библиогр.: 13 назв. - рус.Рассмотрены когнитивные факторы эмоционального выгорания у учителей. Проведено эмпирическое исследование взаимосвязи иррационального мышления и компонентов эмоционального выгорания, а также взаимосвязи самоуважения и эмоционального выгорания у учителей общеобразовательной школы г. Армянск с использованием адаптированной автором методики "Тест рациональности мышления" (GABS). Показаны возможности коррекции и профилактики эмоционального выгорания у учителей в рамках рационально-эмотивного подхода А. Эллиса. Розглянуто когнітивні чинники емоційного вигорання у вчителів. Проведено емпіричне дослідження взаємозв'язку ірраціонального мислення і компонентів емоційного вигорання, а також взаємозв'язку самоповаги й емоційного вигорання у вчителів загальноосвітньої школи м. Армянськ з використанням адаптованої автором методики "Тест раціональності мислення" (GABS). Показано можливості корекції та профілактики емоційного вигорання у вчителів у рамках раціонально-емотивного підходу А. Елліса. The article presents some cognitive factors of emotional burnout; proves positive interrelation between irrational thinking and burnout, as well as negative interrelation between self-esteem and burnout of schoolteachers. The author analyzes possibilities of correction and pprevention of emotional burnout of schoolteachers in terms of rational emotive therapy after A. Ellis. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.21-69 + Ю935.131.1/8
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|